Jump to content
LucasOilStadium

Colts @ Patriots Thursday Night Football Game Thread

Recommended Posts

Just now, bluebombers87 said:

Having a hard time detecting sarcasm eh?


Is it though? Because from your first reply to me, I kinda doubt it. You seem frustrated.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not making excuses but I am haha.  This team is  very young.....new schemes and coaches and truly decimated by injuries......just wow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sooooo......most people predicted the Colts would get handled being so short handed...then lose more players....then get mad when Colts are getting handled.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Aluckiswolverine said:

So no sacks on stone foot Brady yet. 

Not having Leonard makes a huge difference but we weren't winning this game anyway so I am not even going to get upset about it. No reason too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we shouldve just forfeited and taken a week off our starters were hurt now the rest of them are hurt poor luck man his return season and he is throwing to pascal and rogers with Clark protecting his blind side 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, RockThatBlue said:

I'm starting to think the Colts are not a very good team.

At least I do not have that "disappointment" I never set the bar too high . Never thought this was more than a 5 maybe 6 win team.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, dgambill said:

So who can go both ways if we lose anymore guys??

 

I think the Colts are down to 41 players now.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, PeterBowman said:

Sooooo......most people predicted the Colts would get handled being so short handed...then lose more players....then get mad when Colts are getting handled.

I think it's more sad then mad.. Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Malakai432 said:

Well at least Victor Oladipo caps off a 19 point first half with a buzzer beater.  Looks like he picked up where he left off last year.  

Atta boy Dipo. Great humble guy. Proud to call him a fellow Hoosier.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Fisticuffs111 said:


Is it though? Because from your first reply to me, I kinda doubt it. You seem frustrated.

How about you two take this to private chat...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, bluebombers87 said:

You’re right. Let’s be happy that the pats player took out one of ours with an illegal play.

 

Joy


Yeah, because that's exactly what I'm saying. 

BTW, this kinda contradicts your whole sarcasm theme, no? You seem pretty upset.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, PeterBowman said:

Sooooo......most people predicted the Colts would get handled being so short handed...then lose more players....then get mad when Colts are getting handled.

I know, makes a lot of sense doesn't it :funny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

As long as Brady is playing, the only way we beat the Patriots is the same way we beat them 10-15 years ago - surround Luck with weapons, build a super offense and outscore them.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Chrisaaron1023 said:

Okay. Let's go Rams! No hope for the AFC

 

Don't forget the Chiefs, they look REALLY, REALLY good.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brady has not made a single throw today that a high school QB cannot make.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, MB-ColtsFan said:

Any team with this many injuries to starters isn't very good.

feels like its been a long time since we didnt have to say stuff like this 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Fisticuffs111 said:


Yeah, because that's exactly what I'm saying. 

BTW, this kinda contradicts your whole sarcasm theme, no? You seem pretty upset.

Hey Dr Phil can you stop trying to analyze my emotions and keep it football related, yea?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, #12. said:

As long as Brady is playing, the only way we beat the Patriots is the same way we beat them 10-15 years ago - surround Luck with weapons, build a super offense and outscore them.  

That and having almosr all your best players not be injured

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has their ever been a more injured team in Colts history?  Can someone do some research?  :( I'm sure they're by far the most injured team in the NFL.  Well, especially as it stands during this game.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Dingus McGirt said:

How about you two take this to private chat...


Nah, you're right, shouldn't even be continued privately. Props, Dingus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...