Jump to content
Indianapolis Colts
Indianapolis Colts Fan Forum

Super Bowl LVI Gameday discussion thread


ColtsGermany
 Share

Recommended Posts

Just now, GoHorse1992 said:

Bengals proving you don’t need an elite OL to go far. As long as you have a QB who gets it out fast and playmakers who can get open. 

I hope this Super Bowl is proving to Ballard that he needs to tweak his team building strategy. Maybe not as extreme but maybe that wide receivers (Bengals) and free agency/trades (Rams) are aspects that can be stocked up on and perused more aggressively. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Lancer1 said:

An inaccurate vet, who despite his 2 SB MVPs, finished his career with a .500 record.

 

I don't disagree but he was clutch. He won when he had to. IMO, I believe Rivers was the best of the three from that draft class but he is the only one not to win a SB. (BTW, I was a fan of Rivers since his days at NC State.)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, NFLfan said:

 

I don't disagree but he was clutch. He won when he had to. IMO, I believe Rivers was the best of the three from that draft class but he is the only one not to win a SB. (BTW, I was a fan of Rivers since his days at NC State.)

Eli may have been clutch (or lucky, he did throw one right to Patriots corner Asante Samuel 2 plays before his game winning throw yo Burress on '07) in two of his postseasons, but in the other four he was 1 & done!

16417794177436721764211808000895_9161564109055.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cincinnati may be getting ready to take over this game - the injury to OJB will allow the Bengals' defense to focus more attention to Cooper Kupp, and make some other WR step up in order to have success in the passing game.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, buccolts said:

Halftime entertainment seems to be getting worse every year.

I missed it.  I cleaned my kitchen

1 minute ago, New Zealands #1 Colts Fan said:

Prince still the best halftime show of all time........

Without a doubt!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, TaylorTheStudMuffin said:

So glad I am not the only one to think that. This is so lame. I like country music and not all of this crap. 

 

Lol. My sister said it was the best since Prince. I never watch halftime shows or commercials. I watch only for the game.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...