Jump to content
Indianapolis Colts
Indianapolis Colts Fan Forum

Synthetic

Senior Member
  • Content Count

    5,168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Synthetic last won the day on November 2 2016

Synthetic had the most liked content!

Community Reputation

3,453 Ring of Honor

6 Followers

Uncategorized

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

132,328 profile views

Single Status Update

See all updates by Synthetic

  1. So yeah, um this custom jersey exists....

     

     

    DJel9l6_Vo_AAFt_Gy.jpg

     

    1. Show previous comments  25 more
    2. Synthetic

      Synthetic

       

      Half of Twitter tonight is saying Peterson needs more carries....:tvsmash:

       

       

      This game didn't upset me. I kinda expected it...have had a bad feeling for weeks. But to see Saints fans defend this guy for child abuse, it just makes me so mad and then they say he needs more carries. :argh:

       

      It's a hard pill to swallow, but it's the truth - "nothing has changed" defense is still making QB's look like Steve Young or Peyton Manning. You can be a crappy washed up backup like Sam Bradford, and have the best game of your career against the Saints. 

       

      I am soooooooooo looking forward to next week when our defense makes Tom Brady look like he's 30 years old again, and hell, given how much we give up pass interference calls and don't cover receivers, Brandin Cooks might actually look like Randy Moss against us....

       

       

       

    3. Jules

      Jules

      What worries me about the Pats is they spent an entire week hearing "you guys are soooo done." lmao 

       

      I know this is the first SB opener the Pats lost, maybe they were due? I mean it was the 5th one.

       

      Well if Brady really is declining at 40 we will see soon.........

       

       

      LOL people are now thinking the Vikings beat GB out for the division. lmaolmaolmao 

    4. Synthetic

      Synthetic

       

      Minnesota started out like 5-0 last year and then went 8-8. 

       

      Green Bay isn't an amazing team, but they're still the only team in that division with an elite QB to run things....Minnesota ain't winning that division. 

       

      The Vikings are in for a rude awakening next week when they realize that it's only the Saints who make your QB look like Steve Young 2.0 and have the best game of their career...we are GOOD at doing this! We have been doing it for years now, so at least we're good at something on defense. lmao Want to look like a Hall of Fame QB? Just play the Saints defense. 

       

      Quote

      What worries me about the Pats is they spent an entire week hearing "you guys are soooo done." lmao 

       

      I know this is the first SB opener the Pats lost, maybe they were due? I mean it was the 5th one.

       

      Well if Brady really is declining at 40 we will see soon.........

       

       

      if Sam Bradford can get a TD off in just 4 plays going down the field and we leave guys wide open all day, I can already see Brandin Cooks going off on us. The Pats receivers are speedy and fast, and our defense is terrible.

       

      I won't be shocked if NE drops 50 on us....Our defense is that bad. It's the same story every year. If it's a shoot out, then NE will have to run the score up to 50 on us. 

       

       

    5. Show next comments  3 more
×
×
  • Create New...