Jump to content
Click here to get your free tickets for Colts Training Camp today!

KaylaD

Member
  • Content Count

    597
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

KaylaD last won the day on March 21 2012

KaylaD had the most liked content!

Community Reputation

192 Starter

Uncategorized

  • Gender
    Female

Recent Profile Visitors

17,029 profile views
  1. Hello to all my Colts friends! I miss you all and hope everyone is doing good. I can't wait for the new season to start! Go Colts!

    1. Show previous comments  20 more
    2. southwest1

      southwest1

      "Will my bank account increase due to the system glitch?" 100GFB: I will gladly drive you to your local banking branch if necessary, but a large taxi tip is usually customary my friend. Wink! Wink! HA! HA! Just Kidding!!!

    3. southwest1

      southwest1

      "Will my bank account increase due to the system glitch?" 100GFB: I will gladly drive you to your local banking branch if necessary, but a large taxi tip is usually customary my friend. Wink! Wink! HA! HA! Just Kidding!!!

    4. southwest1

      southwest1

      "Will my bank account increase due to the system glitch?" 100GFB: I will gladly drive you to your local banking branch if necessary, but a large taxi tip is usually customary my friend. Wink! Wink! HA! HA! Just Kidding!!!

  2. Skip Bayless you aggravate me!

    1. Show previous comments  2 more
    2. Nadine

      Nadine

      he can be quite tiresome

    3. southwest1

      southwest1

      I agree when Skip Bayless & Stephen A. Smith get arguing TV magic & sparks always fly...I love it!!! Skip Bayless's blind devotion to Tim Tebow is both fascinating & disturbing all in one IMO. Andrew Luck will be perfectly fine for our franchise too.

    4. MIColtsFan

      MIColtsFan

      if Skip said it's a bad idea for the Colts to take Luck, then 100% positive now that it's the best thing for the Colts..

  3. If you look up at the sky tonight and notice that the most important & precious star is missing...I swear I have no clue how I fell... But im OK!!!!hahaha!

    1. Show previous comments  4 more
    2. Jay Kirk

      Jay Kirk

      Lol were you drinking something good?

    3. KaylaD

      KaylaD

      haha! I was just trying to be funny is all. Trying to keep some humor around. Glad if I gave anyone a laugh! LOL. Brent you crack me up. You guys are all so funny. Something good to drink would be ok with me though:) LOL.
    4. Gramz

      Gramz

      certainly gave me a smile... :)

  4. Trent Dilfer is an *! Just my opinion!

    1. Show previous comments  4 more
    2. MIColtsFan

      MIColtsFan

      Trent IS A Dilfer!!!!!!

    3. ColtsPRIDE11

      ColtsPRIDE11

      Brent you're probably right, but he just ticks me off royaly all the time...

    4. Jay Kirk

      Jay Kirk

      Lol Kayla hes one of the self proclaimed experts,doesnt know anymore than most avid fans.

  5. Proud to be the fan of a classy and respectable organization. Go Colts!! Build the Monster! Go Hunt! Can't wait for the new season!

    1. Show previous comments  5 more
    2. ColtsPRIDE11
    3. KaylaD

      KaylaD

      Lol, I'm glad you all love this as much as me! I say t-shirts are a must!

    4. southwest1

      southwest1

      "DEFENSE!!!!!!!!! and the new improved "disorderly conduct" offense!!!!!!!!! Lets Go!!!!!!" Yes, Preach It from the rooftops my beautiful BLUE Sister!!! Buckle Your Chinstrap & Let's Rock!!!

  6. The game was great! Nothin like winning in the bottom of the 9th! Walk off single by Rolen to knock Stubbs in! Whoo Hoo! lol. Walked through the Reds hall of fame before the game and it was awesome.

    1. Show previous comments  14 more
    2. ColtsPRIDE11

      ColtsPRIDE11

      lol, it's ok KD. I had a relative that was on the coaching staff for the Cards for up to 12 yrs...I grew up being a Cards fan b/c of it.

    3. KaylaD

      KaylaD

      Well I guess that is ok, lol. I can still be your friend even though you are a Cards fan haha.

    4. ColtsPRIDE11

      ColtsPRIDE11

      Lol! Sounds like a plan KD :)

  7. Joey Votto, 2 run HR....Whoo Hoo!! I hope to see big things like that at the game tomorrow!!

    1. Show previous comments  9 more
    2. Coltsince4

      Coltsince4

      I know I talked to Jim Maloney, and a couple of others but it's been a longgggggggggggg time.

    3. Jay Kirk

      Jay Kirk

      Hope so to Kayla,Votto is a great player.We are just gonna have to be freindly rivals tho,ive been a cardinals fan sense i was 5 years old lol

    4. Jay Kirk

      Jay Kirk

      Lol wasnt here for that one

  8. I love my Colts and I love Chuck Pagano!!! I am so excited about the new year!! Thank you for this blog, I absolutely love it. I am just full of love today I guess, !! I can't wait to see us have a legitimate defense!! I posted in a forum the other day how glad I was we got rid of Coyer. Someone quoted me and said I need to be careful what I wish for. Well, why wouldn't I wish for this? Let's Hunt!!
  9. Red solo cup, I fill you up! Sounds like a good idea to me right about now, TGIF.

    1. Show previous comments  2 more
    2. ColtsPRIDE11

      ColtsPRIDE11

      haha! Got some steaks Brent?
    3. ColtsPRIDE11

      ColtsPRIDE11

      Dang it does! Too bad there isn't corn on the cob yet...

    4. KaylaD

      KaylaD

      That sounds like a great idea! Good friends,good music, good food. Heck Yea!

  10. WHOO HOO!!!! UK NCAA NATIONAL CHAMPIONS!!!!GO BIG BLUE!!! Im so happy now!!

    1. Show previous comments  4 more
    2. MIColtsFan

      MIColtsFan

      Happy for you Kayla, it's fun when your team wins big. I like Coach Cals attitude and realistic approach to coaching these kids in life and bball! NICE!

    3. Jay Kirk

      Jay Kirk

      they deserved it and earned it

    4. KaylaD

      KaylaD

      Thank you all!! I am very happy about it, been a long time coming! I don't care what anyone says I love Coach Cal!

  11. UK vs Kansas.....Not much longer, I can't wait!!! LETS GO WILDCATS!!! UK ALL THE WAY!!! BIG BLUE IS IN THE HOUSE!!!! WHOO HOOO!!! I'm just a little excited about this game, hahaha.

    1. Show previous comments  8 more
    2. MIColtsFan

      MIColtsFan

      could only make it through the 1st.. stinks they start that so late! Cats had it pretty well under control so I went to bed knowing who would get the win

    3. ColtsPRIDE11

      ColtsPRIDE11

      Awesome! Congrats UK! See Kayla, your teams do win the big games!

    4. KaylaD

      KaylaD

      I am so very happy about it! Thank you my friends for putting up with all my UK posts, you guys are great!!!

  12. UK vs Louisville starting any moment now,...I'm so excited!!!!! Go Big Blue!!!!

    1. Show previous comments  29 more
    2. Coltsince4

      Coltsince4

      This next one is going to be a tough one. I hope Kentucky got over the nerve thing if so they will do alright. But as usual they will probably let them get close and then win. Should be a nail biter. But I hope not.

    3. KaylaD

      KaylaD

      I have faith in my blue!!!!!lol. I can't wait til game time!! I will be shocked and heartbroken if we lose!!

    4. KaylaD

      KaylaD

      Yes Davis is awesome! He is smaller then guys in the NBA but also he is so dynamic and fast because he is not so big like those NBA guys.

  13. Football isn't a contact sport; it's a collision sport. Dancing is a contact sport.

    1. Show previous comments  1 more
    2. southwest1

      southwest1

      No Fox Trot, Waltz, or Tap Dancing in the National Football League that's for sure Kayla. LOL!!!

    3. KaylaD

      KaylaD

      Ha ha....you guys are funny! I would not know how to even begin doing a fox trot or waltz lol! You could dance if you wanted Brent! At least gotta have a victory dance!! :)

    4. MIColtsFan

      MIColtsFan

      Good point!!!!

  14. I think this is going to be great! Congratulations to Brent! I will definitely follow and keep up with these blogs. I can't wait for all the fun to start! Thanks in advance for providing us all with great info to read and things to learn. I appreciate the work you guys will be doing.
×
×
  • Create New...