Jump to content
Indianapolis Colts
Indianapolis Colts Fan Forum

Jim Irsay, now (23/08)


Recommended Posts

i'll be really disappointed if the deal doesn't come through by tonight. the dolphins and browns play tonight and if jake long and haden are playing, then they won't be traded. im really lost of who it can be if it's not long,haden,drc,wallace,mjd,revis. who do you guys think it is if it's neither of those guys?

Cross Jake Long off your list. The Dolphins aren't trading the best left tackle in the league.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

yeah i figured that because they drafted tannehill. the only two vet players i can think of is wes welker and nnmadi.

No way Grigson would give a 2nd rounder for Welker, IMO. Would need to be a 3rd team involved for him to be a part of it. We don't need him.

Link to post
Share on other sites

No way Grigson would give a 2nd rounder for Welker, IMO. Would need to be a 3rd team involved for him to be a part of it. We don't need him.

trading for welker would be a bad idea and we were never gonna trade our 1st only 2nd. i would be ok if we traded for nnmadi even at age 31, he still has 5 great years left. if were gonna trade for a wr it has to be a guy who can stretch the field speedster, and wallace is that guy.
Link to post
Share on other sites

Jim Irsay@JimIrsay

The wounded man looks up thru his 1 dying eye and says.."Why'd you bring him in here 4..he ain't the guy!!!!!!"

Still nothing though, blah... :puke:

wondering if the subject of this tweet is a player whose number is 14 or 41... maybe it means that the deal fell through, or maybe he's saying that 14/41 was never the target, leaving it up to us to use deductive reasoning to eventually figure it out... it'll get leaked before he's willing to just spill it

Link to post
Share on other sites

This is officially the biggest thread in the Colts Football section, just ahead of this: http://forums.colts....ans-mega-merge/

Well not sure if anything is actually crack-a-lacking with all these rumors but wanted to get in on this thread for posterity's sake. :D

A thread this long deserves a nice cherry on top. Get it done Grigs or muzzle Irsay's excessive tweeting.

Link to post
Share on other sites

This is me waiting to here from Jim Irsay this weekend...

Forrest-Gump-p01.jpg

If the trade does not go down this weekend I may have to buy a shrimpin' boat...

lol, Send me free shrimp gumpo, shrimp cpcktail, shrimp on a stick
Link to post
Share on other sites

Will do... if and only if you think the guy in my avatar pic is funny on those NFL commercials. He cracks me up!!!

he does, I wonder if the beard is real and how he gets his mustache to curl like that
Link to post
Share on other sites

So is Jake Long, honestly though, whether a guy is playing or not really has no bearing on whether he will be traded or not IMO.

Probably not but there is that risk of injury if that player who is playing that night (in this case Vontae Davis or possibly Jake Long), and who would trade for a guy that got injured the night of the trade talks
Link to post
Share on other sites

Jim Irsay@JimIrsay

I can bring u NFL Manos to the edge of the water,but I can't throw you n,that's called tampering..but FOE REEL...the crap is HOT,STAY TUNED!

Jim Irsay@JimIrsay

Contest! For 161 doll hairs($) n real NFL Football..will a trade b done by Monday,yes or no? 1 guess only,Abby's Dart Board random throw!

lol got to love his entusiasm and ballsiness Im certain there will be a trade now lol
Link to post
Share on other sites

Jim Irsay@JimIrsay

I can bring u NFL Manos to the edge of the water,but I can't throw you n,that's called tampering..but FOE REEL...the crap is HOT,STAY TUNED!

Jim Irsay@JimIrsay

Contest! For 161 doll hairs($) n real NFL Football..will a trade b done by Monday,yes or no? 1 guess only,Abby's Dart Board random throw!

I saw this. He is leaving clues I am almost sure of it! My response to his contest was 'NO' because I think it goes down on tuesday since the middle of the week needs football news too. ;)

Link to post
Share on other sites

Jim Irsay@JimIrsay

I can bring u NFL Manos to the edge of the water,but I can't throw you n,that's called tampering..but FOE REEL...the crap is HOT,STAY TUNED!

Jim Irsay@JimIrsay

Contest! For 161 doll hairs($) n real NFL Football..will a trade b done by Monday,yes or no? 1 guess only,Abby's Dart Board random throw!

lol I wonder if Irsay has a 12 year old as personal tweeter! This is exciting stuff, but can't help laugh at how he word smiths his tweets :D

Link to post
Share on other sites

lol I wonder if Irsay has a 12 year old as personal tweeter! This is exciting stuff, but can't help laugh at how he word smiths his tweets :D

Only allowed so many characters a tween so thats likely the reason lol
Link to post
Share on other sites

Probably not but there is that risk of injury if that player who is playing that night (in this case Vontae Davis or possibly Jake Long), and who would trade for a guy that got injured the night of the trade talks

If they know the trade isn't going down till tomorrow or sunday then why not play them. There is always a chance it would fall through so a franchise isn't just going sit these guy's and not have them ready. The 3rd preseason game is the one where the starters get the most time together to get their rhythm and timing. I don't think Long or Davis are the guys anyways, just some speculation some nobody posted.

Link to post
Share on other sites

lol I wonder if Irsay has a 12 year old as personal tweeter! This is exciting stuff, but can't help laugh at how he word smiths his tweets :D

Thats the clue if you ask me... 'FOE REEL' what is he trying to tell us!!!

Link to post
Share on other sites

Jim Irsay@JimIrsay

I can bring u NFL Manos to the edge of the water,but I can't throw you n,that's called tampering..but FOE REEL...the crap is HOT,STAY TUNED!

Jim Irsay@JimIrsay

Contest! For 161 doll hairs($) n real NFL Football..will a trade b done by Monday,yes or no? 1 guess only,Abby's Dart Board random throw!

Good God, this is going to be a long weekend.

Link to post
Share on other sites

well based on " edge of water " " FOE REEL " and this is " HOT ".. seems to me its a florida team such as Miami. Davis most likely. REEL would indicate fish. FOE would indicate AFC rival. HOT would indicate weather, such as hot in south fla.

Just a hunch

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Thread of the Week

  • Topics

  • Posts

    • Those three PLUS wide receiver!   Those Big 4 match our four biggest needs. 
    • *Colts re-sign Justin Houston- This may be after the draft but as of now I think he is the best chance to help our pass rush not take a step back unless we want to try Ingram or Clowney.   **I still have hope Ertz could end up available but if not oh well.   Here we go... yep. No trades.   1. Sam Cosmi- LT- The time to replace AC is now. This may not technically be the best valued player available but he's not far off. If we wait until 54 I think there will have been a run on the best remaining OTs. Take a quality athletic LT at 21 and keep the o-line in great shape. Next year we are likely without a 1st, there may not be a better time. We could trade back but that's hard to predict. We would need a great deal to pass on our pick of the litter imo.    2.  Ifeatu Melifonwu- CB- Great fit. Tall, athletic, excels in zone. Not quite as big a need as DE but not far behind. Rhodes only has one year for now and I, like others, would like to see an upgrade over RYS.   4. Elerson Smith- DE- With the need at LT and the lack of value in round two we opt to dig for athletic upside for our pass rush addition. We come up with Smith. He's a bit of a forum favorite and I get why. We can't confidently fix every issue this year imo, but if you can't, at least find some upside.   5. Dazz Newsome‐ WR- We may very well pass up a lot of good value at WR this draft but the good news is some solid prospects are likely to fall into the later rounds. An explosive prospect who can compete with Campbell to replace Hilton as our little guy speedster. Lol   6. Quentin Morris- TE- One of my favorite late round prospects. With this being an average to below average TE class after Pitts, Morris offers some upside to provide us with a move TE down the line.   7. Franklin McCain III- CB- Borrowing again from a pool of forum recommendations. You can't realistically expect late round guys to all be hits but I'm down for investing those final picks in depth we can groom.   Final notes:   - Cosmi and Melifonwu are my favorite no trade 1-2 realistic punch. Value and need matches pretty nicely imo.   -I've seen Newsome graded as a 2nd rounder but most have him at rounds 4-5. He also ran a 4.38 so I might be a bit optimistic about his availability   -I could always do another mock but I don't see my view changing much from now until the 29th.
    • It’s the University of Michigan for goodness sake!    It would be a bigger deal if Dodds wasn’t there!   
    • I'd like to hear the board's thoughts on this topic from more of an outside perspective. From my experience Steelers fans fall into two camps (generally speaking); totally irrational and loyal to the death, highly critical of anything to do with Pittsburgh Football unless it results in a championship (and not always in a rational manner).     Now for my thinking, this issue should have been addressed much sooner, but if nothing else after the disaster that was the 2019 season. You have an aging QB who just blew his elbow out and were starting "junior varsity" replacements. You have been bleeding free agents all off season in 2020 and have lost or watched the decline of key players at LT, C, LB, RB, S, CB and just resigned a WR free agent. Plus, you also need a LG. These stooges are actually suggesting using a 2nd round pick on a QB from college when the decision to do nothing about the QB position has caused half the team to get sent packing because you have next to nothing to spend in free agency.   This is after these same people lauded the Dwayne Haskins singing as a "steal". Pittsburgh literally got him for nothing this year after WFT ate all the "bad" in his contract, a 15th overall pick coming into his 3rd year in the NFL who drastically needed a change of scenery.   I'm convinced that if it was up to Tomlin he would have already moved on. We all know he's a master at coach speak at the podium but he's a completely different guy otherwise. Even at that, he's started to unravel a bit because you can tell he's getting frustrated with some of his more recent public comments. He is no BSer. I get the warm fuzzy feeling we all have when a team is loyal to a player who has been valuable and produced at a high level, but I mean even New England and Indianapolis let Manning and Brady walk after all of their success.   Please tell me in what universe does any of this even make sense? I am confused.
    • Gonna be on vacation next week. Sorry
  • Members

×
×
  • Create New...