Jump to content
Indianapolis Colts

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

rayski

The Herd on Colts FA

Recommended Posts

In Ballard we trust!

 

Jay Glazer and Colin Cowherd comment on the silence surrounding the Colts. 

I personally think we haven't missed out on anyone so far in FA at the price tag they were available. Looking forward to the draft!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I burst out laughing when they started talking about GMs/owners who just can't help themselves in FA frenzy because I knew Dan Snyder's name was only seconds away.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, they act like GM's are foolish(for acquiring Top Talent) and they are smarter and know more than the people that run nfl franchises. haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, LJpalmbeacher2 said:

Lol, they act like GM's are foolish(for acquiring Top Talent) and they are smarter and know more than the people that run nfl franchises. haha

well at the end of the day statistics show when those teams dont make the playoffs happens every year

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Shadow_Creek said:

well at the end of the day statistics show when those teams dont make the playoffs happens every year

I think the statistics are largely schewd.  The majority of big spenders in FA that have the cap space to constantly acquire top-level talent in FA have been same for the last 10 years. It works for the teams that are in WIN NOW money. Boils down to having elite QB play 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, LJpalmbeacher2 said:

Lol, they act like GM's are foolish(for acquiring Top Talent) and they are smarter and know more than the people that run nfl franchises. haha

Can't really say I remember a team that has been successful and spent big money in free agency, gotta nail couple of drafts first and then incorporate free agents in the system

 

Apart from Mosley, I don't think any other "top talent" was worth the contract they got.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why break the bank for most of these guys wanting huge multi-year deals that only have a few good years left. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm thankful we have a sane GM who knows how to build a lasting winning culture. The go all in crap is for the fans cause it sure isn't going to bring a trophy. Like one of our posters dubbed

 

Ballard gonna Ballard

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, NewEra said:

Ballard gonna Ballard

 

That's my line! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Hark said:

 

That's my line! lol

Hark!! That's who it was lol. I remembered you posting it. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Hark said:

It’s so true, though. In Ballard we trust.

100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nearly everyone who has been signed that was "good" has been overpaid.

 

Mosley, Smith, Collins. I wouldn't have paid those contracts to those guys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Thread of the Week

  • Topics

  • Posts

    • With 100-plus players, coaches and support staff in a locker room in July and August, I don’t see how the NFL survives the season.  And I hope I’m wrong.   But I AGREE with you that the NBA and MLB are completely different.  But since both have dramatically fewer players and coaches, etc,  I think the NFL has a much more difficult  hurdle to clear.   I think the odds for football have to be much more difficult than those for MLB and the NBA.   Please let me be wrong.  Nothing would make me happier. 
    • It'll be interesting to watch, but IMO, the NBA and MLB are different animals. NBA will be playing in a bubble, and MLB is a lot less contact. Heck, you could actually play baseball with a face mask lol. I could see both fairing pretty well, which may or may not be indicative of what we'll see with the NFL.    All I know is all the players (NFL, MLB, and NBA) should be bubble wrapping themselves given the money they stand to make/loose. I know most of the players are itching to play, so just hope they're disciplined enough to make good choices.
    • The value is pretty incredible. Would anyone really be shocked if Cam started and did well? Nope.   I think Bill Belichick got tired of hearing all the Brady/TB chatter, and said.... "OK guys, watch this" lol.    I'll be hoping that both TB and NE have horrible seasons lol   Strange times.
    • Looks like they are now undergoing a review of the Redskins name.  A change seems likely due to the pressure from Fedex, NFL and public at large. They were the Boston Braves before they came to D.C.  So maybe just call them the Washington Braves or Washington Warriors if “Braves” is still deemed to be too insensitive.  FWIW, the Cleveland Indians are also considering a name change.  
    • I wouldn’t bet too much.   Our regular season starts in September, by that time MLB will have - in theory - been playing for about 5 weeks.   Roughly the same as basketball.   If those two leagues are forced to shutdown, the NFL won’t wait for trouble to happen.  The NFL will quickly join them and shutdown as well.     We will all know more in August. 
  • Members

    • Legend_Coslosky

      Legend_Coslosky 3,754

      Senior Member
      Joined:
      Last active:
    • WoolMagnet

      WoolMagnet 4,710

      Senior Member
      Joined:
      Last active:
    • rockywoj

      rockywoj 2,014

      Senior Member
      Joined:
      Last active:
    • Solon

      Solon 573

      Member
      Joined:
      Last active:
    • KB

      KB 504

      Member
      Joined:
      Last active:
×
×
  • Create New...