Jump to content
Indianapolis Colts
Indianapolis Colts Fan Forum

Texans @ Patriots AFC Divisonal Playoff Game Thread


LucasOilStadium

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply
You know Tom took notice of Peyton's loss yesterday.

He won't get caught unprepared for the Texans.

I would like to see a good game whether I hate both teams or not... :spit: Then again I have been told HATE is either a very strong word.....or under-rated!!!!!!!!!  :funny:  rotflmao

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Thread of the Week

  • Topics

  • Posts

    • Yeah, us yanks just draw an arrow in the bottom right corner of the page.
    • I don't disagree with much of that.   My view is pretty much hypothetical since he is going to be in the HOF.  Based on others that have gotten in, it'd be dumb to think he won't get in. I just was voicing how I wish the HOF was.   Only the best of the best would get in.  Not Namath, Swann and Griese.  
    • That's on the upper end of WR2 money. Gonna say their calcs are off lol... Pascal is a great depth guy, but IMO he's too much of a tweener. Runs great routes, but isn't fast, and lacks some of the measurables. If he was faster, he'd make a great slot or Z. If he were bigger, he'd make a great X. He's just caught in between as a small X or slow/big slot. I'd say he's more 3/4, than 4/5. I'd love to keep him as that 4 guy. Just my opinion, but I think he'd make a good possession slot. Burton is getting those reps now. Will be interesting to see the re-shuffle once Pittman gets back at X.
    • Yup. Has zero to do with race, and everything to do with his ability to read, progress, etc.. Good guy and all, just not very good. Wasn't really that good in college either. He's likely better off in another scheme to be honest where there is less focus on reads and progressions. Chud's O was probably better suited for him as it's more throw-to-spot, than read, progress, and make a bunch of decisions. But to bring race into the discussion is silly given most of the top QBs in the league (Mahomes, Wilson, Jackson, Prescott, Watson, etc.). Nobody cares about that.
    • https://www.spotrac.com/nfl/indianapolis-colts/zach-pascal-22405/market-value/   i can’t believe Pascal’s perceived contract value is being shown at 8.4 million avg and 4yrs. That is a lot of money for a guy who really hasn’t put together an entire season or even really half of a season with numbers that make you feel he has more to his ceiling. He at times has made some plays and looked like is he breaking out and then he levels back out. He is a usable 4/5th receiver imho but nowhere near 8 million $/yr. wow! 
  • Members

×
×
  • Create New...